بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


این همه دشمنی برای چه و از کجا آورده اید!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/74720249293454155567.jpg

حال با شنیدن چنین اظهار نظری از سوی کفاشیان این روزنامه به سردبیری علی جوادی یکی از دشمنان قسم خورده امیر قلعه نویی و فردی که ارتباط خوبی با مدیران ارشد صدا و سیما دارد و قبلا نیز در این سازمان یک جورایی مشغول به کار بوده و طی مدتی نیز سردبیر و دبیر تحریریه بخش سیرویس روزنامه جام جم که متعلق به سازمان صدا و سیما می باشد فعالیت داشته،عنوان کرده اند که:
""امیدواریم کفاشیان آن‌قدر جسارت داشته باشد که وعده‌اش به فوتبال‌دوستان را عملی کند. او با رد این شایعه که بعد از کروش، قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ملی می‌شود، گفت: یک مربی بزرگ و بااخلاق و حرفه‌ای که ایرانی هم هست برای تیم ‌ملی می‌آوریم. ذکر یک بند که این مربی در لیگ‌برتر کار می‌کند، همه فوتبال‌دوستان را به یک نام می‌رساند؛ حسین فرکی. فرکی از جمله مربیان بادانش و آگاه فوتبال ماست که در مکتب پاک پاس رشد کرده و مطابق همان مکتب هم مربیگری می‌کند.نه بازیکن حریف را می‌خرد و نه داور را. او فقط به تیم خودش کار دارد و «پاک پاک» کار می‌کند. او با سابقه بازی در جام‌جهانی‌ و سالها بازی در تیم‌ملی به عنوان بازیکن، تجربه ‌7 سال کار در کنار مربیان بزرگ در تیم‌ملی را به عنوان مربی دارد که پرونده او را بسیار قابل تأمل می‌‌کند. حرف‌های کفاشیان درباره وجود مربیان شایسته ایرانی همه را امیدوار کرده که بالاخره فدراسیون فوتبال می‌خواهد یک کار اساسی بکند.

فرکی در این سال‌ها که با تیم‌هایی بی‌ستاره، جایگاه مناسبی در جدول برای خود دست و پا کرده، نشان داده چقدر لیاقت دارد. او برای نشستن بر جایی که حق اوست، با افرادی رقابت دارد که البته آدم‌های بانفوذ بسیاری در کنار خود دارند و این آدم‌های بانفوذ، به ناحق، فشار زیادی به این مدیر و آن مسئول وارد می‌کنند. امیدواریم فدراسیون فوتبال بدون آنکه تحت‌فشار این آدم‌های بانفوذ قرار بگیرد، کاری را انجام دهد که صلاح فوتبال ما در آن است""
مع الوصف؛اینکه چگونه اعضا تحریه این روزنامه به این نتیجه رسیده اند که حسین فرکی بهتر از امیر قلعه نویی بوده خدا می داند!
 اینکه این مربی از جمله مربیان خوب و پاک و با دانش وطنی می باشد در آن شکی نیست.منتهی قرار نیست داشتن چنین ویژگی های باعث بشود این مربی را از دیگران مربی معمولی _امیر قلعه نویی و کارنامه درخشان وی به کنار_ ارحجتر جلوه داده بشود!اگر قرار به پاک بودن و داشتن دانش فنی باشد که مجید جلالی از حسین فرکی خیلی سرتر بوده و صد البته دارای کارنامه ای به مراتب بهتر و درخشان تر از حسین فرکی!
این وسط فقط اتهامات و چرت و پرت گویی های این روزنامه بر علیه امیر قلعه نویی می ماند که باید در جواب آنها فقط یک جمله گفت:اگر امیر قلعه نویی ریگی به کفش داشت امثال اعضا تحریریه این روزنامه تا به حال چندین هزار مرتبه به آن اشاره کرده  و خیلی زودتر از این صحبتها سر سرمربی موفق این روزهای استقلال را زیر آب کرده بودید!


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت19:46---5 بهمن 1392
سلام
بلاگت رو دیدم خیلی خوشم اومد اگه ادمین برای پیجت خواستی بهم زنگ بزن باهم در ارتباط باشیم
09190541082


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,رسانه ها,خبرورزشی,دشمنی و عنادورزی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com